onsdag 27 augusti 2008

Natti Natti...


Då har man tagit sig en runda runt sjön i dag eller i går klockan är ju över 12.. Det var skit skönt att gå och rensa lite tankar och lyssna på musik i ipoden.. Sen blev det ett lyxigt skum bad när jag kom hem och mys i soffan till mitt favo program som jag tittar på varje tis o ons kväll, Do you think you can dance. sjuk bra dansare med. Chelsie och Mark var sjuk bra ikväll..Börjar bli mitt favo par i programmet faktiskt. :) Nyss Betala alla räkningar :( men skönt att ha det gjort.. Funderar på att åka in till öre i morgon och stor handla lite mat och kolla lite på Ikea kanske när man är ledig..men men inget bestämt får se vart morgon dagen tar mig.. Haft en kanon dag i dag i allafall.Skön och mysig dag ,och jag har hunnit med mycket tycker jag..nej nu är klockan alldels för mycket som vanligt, 100 saker för mig innan jag kommer i säng..:) Fast inte så trött som jag borde vara varit uppe sen 08:00 sen full fart hela dagen..Tjarrråå..

Inga kommentarer: