söndag 31 augusti 2008

Helgen...

Inte hunnit med att blogga på några dagar så tänkte uppdatera er om vad som hänt i helgen..:) I fredags kväll vara Jag och Lottie hemma hos Emie, i hennes nya hus och käkade kräftor och drack lite vin som slutade med lite för mycket..:) men det var väldigt trevligt brudar..synd att jag glömde kameran hemma.Men kanske tur det. I lördags blev det Parkfesten och förfest hos Patrik o Fia och sen åkte jag upp till Brudarna L och drack lite och sen drog vi ner till Patrik igen..Vi hade verkligen trevligt jag och brudarna L. Får vi göra om. Var väldigt trevlig att spela Buzz med som jag regera i..Alla ni som tror att jag sitter hemma och tränar, säger bara en sak medfödd TALANG :) Trevligt att festa med Tessi med, härlig tjej som hon är.. Sen blev det parkfest var väl så där. Men efter parkfesten vart lyckad natt..;) Söndagen Bakis hell yeah, sen vart det Hockey och Tacos på kvällskvisten, Carin kom förbi och gjorde mig själskap i soffan..Så nu ligger vi soffan och degar ska snart gå och lägga oss, tidig dag på jobbet i morgon..Gulligt av Carin att göra mig sällskap i natt för hatar att sova sj..Och Söndagar är inte mina dagar att vara sj..Då vill jag ha mys..Nej nu ska vi sova..natti natti Tjarråå....

Inga kommentarer: