torsdag 21 augusti 2008

En helt vanlig dag..

Inte riktigt kommit in i blogg andan än. Vet inte vad jag ska skriva mm.Men min dag i dag varit helt ok. Slutat jobba vid halv 9 i morse efter en lång natt med brist på sömn.Kunde inte sova i natt, hoppas det går bättre i natt. Sen drog jag och mammie och träna, skönt som fan trodde jag skulle vara mer otränad, ;) men det vissa sig att jag är inte helt otränat fast jag kan känna så ibland. Nu ska jag bli fit till Strandbröllopet i USA som vi ska åka på. Så nu kör jag igång med träningen på riktigt. Har legat på latsidan alldeles förlänge. Sen efter träningen åkte jag hem till Danielsson/Fromell och lånade Noah ;) finns ingen sötare o gladare pojke, jo en då men han är väl inte riktigt en pojke, ser han mer som en karl, och är ;) Så jag o noah tog oss en sväng i vagnen ner på stan och sen hem till mammie och busa lite med Tant agnetha. På kvälls kvisten blev det mat och buzz hemma hos Lisa o Kerra, trevlig trevligt kom dock inte sist på buzz sport. Inga namn. Dock bättre på buzz musik där jag är king.
I morgon kommer det bli en rolig dag, :) Ska spela fotboll med ett gäng brudar öl fotboll. Vi kommer möta ett gäng karlar. typ min bror och hans kompisar. Ser fram i mot att krossa brorsan. Ska försöka ta det lite lugnt med drickande för ska jobba lördagen. Men känns som det kommer nog inte att gå, fast börjar ju eftermiddagen, så det blir nog bra.. Nej nu ska jag nog ta kväller så jag orkar med morgon dagen..Tjarrå..

Inga kommentarer: