lördag 23 augusti 2008

Jobb jobb jobb :)

Ännu en hårt dag på jobbet gjord.:) Idag har vi åkt till Nora och gått på Lågpris magasinet och sen fikat. Sen drog vi hemåt Linde igen för lite kvällsmat.Sång och dans på hög nivå och slutligen sommarkrysset, så har typ min jobbardag sett ut. Och nu ligger jag i sängen och ska försöka sova men är inge trött som vanligt :) I morgon blir det Hockey för min del. Första tränings matchen kan väl vara så där att se. Men hoppas att det blir trevligt.Kommer ju ha med mig trevligt själskap. Men är lite sugen på att vara hemma med hockey fruarna Lisa o Lina, film kväll. Men får se hur jag känner i morgon. Lutar åt hockey tror jag :) Lovat brorsan att han fick hänga med också. I morgon är min sista dag på mitt schema så jag ska bjuda på marängsviss på jobbet kommer nog att uppskattas :) Lite små ångest över jobb men dom skulle ringa mig i veckan. ;) så håller tummarna. Annars är väl allt som vanligt. Tror jag ska ta tag i mitt hem nu i veckan. Göra om lite och greja lite.Kolla vad det kostar att tapetsera om mm och måla om lite. Är så sugen på att göra nå där hemma. Hatar att bara gå hemma och inte göra nått. Tycker ju om att pyssla lite. Vore ju kul om det såg lite fint ut också om man får besök. Nej nu har jag bestämt mig att så får det bli...ska väl glo lite på tv sen hoppas jag att jag somnar in till tvljud för hatar att somna sj när det är knäppt tyst. Hatar sova sj i huvudtaget men men vad ska man göra.natti Tjarrå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej. Nu har du ju lyckats klura ut lite ändå, med bilder och så. Vi hörs sen! Puss, Lisa