söndag 17 augusti 2008

HeLgEn

Finns inte så mycket att säga om lördags kvällen. Var hemma hos Lisa och vi drack vin o sprit :) och spela buzz..som jag var obesegrad i..Sen kom Tessie förbi en sväng det var trevligt att träffa henne..sen åkte vi ner till folkan13..lite folk man vi hade roligt ändå..Sen blev det sängen för min del.

Idag har dagen varit upp o ner. Jag fattar ingenting. Vad som händer och inte händer mm vet inte vilket ben jag ska stå på. Hur jag ska bete mig mm, sen har jag varit skit trött mm typ sovit på soffan hela dagen. Var tungen att sova i kapp lite :P Men tycker att alla söndagar känns likadana deppiga och man känner sig som man är den ensamaste personen i hela världen. Fast att jag inte är det men känns bara så ibland kan inte hjälpa det. Har väl lite bakis ångest med.Och det är värsta mys vädret ute och en annan ligger i soffan sj och kollar på film och drömmer sig bort lite..:) Nej söndagar är inte mina dagar blir bara less på dom..nej nu har jag skrivit av mig lite nu ska jag nog kolla klart på filmen och hoppas att jag somna för kvällen. Fast det vet jag att jag inte kommer att göra..:( natti natti Tjarrå...

Inga kommentarer: