fredag 22 augusti 2008

Fotbolls matchen...


Inte så mycket att säga än att vi losa. men det stog 1-1 bra länge i matchen dom fick in 2 snabba i slutet av andra halvlek. Vi hade inte turen på vår sida, missa våran straff och jag slog en dålig frispark mm men det var inte lät att spela lera. Och jag som älskar att slänga mig fick in några riktigt fina glidtacklingar. Ni vet jag är inte rädd för att få lite skit under naglarna.. Men lukta fan ko skit efter matchen lerig hel..Men som tur finns det tvål och vatten.Blev dock inge öl och fest efteråt var inte så sugen. Få bli med nån annan gång brudar :) Kände att en film kväll passa mig fint.Nej nu ska jag kolla på nästa film film nr 1 var väl så där.Måste säga att jag blir grymt sugen på att kunna spela amerikansk fotboll och grymt mys sugen blev jag, med en person som säger att han är en kuf.. ;)

Inga kommentarer: