måndag 25 augusti 2008

Mamma Siri..


Äntligen fint här hemma nu. Men det skulle inte skada med lite ny inredning, men ska kolla upp lite saker i veckan. I kväll såg jag allafall den finaste månen jag sett i mitt 23 åriga liv på vägen hem från öre. Riktig halv måne. Fick mina fina mössor jag beställt från nätet i dag. Precis till hockey börjar dra i gång. Älskar att ha mössa på mig. Passar mig tror jag :) Bokat klipp o färg tid hos Fia i dag också, tur det för ser förjävlig ut i håret nu. Och på torsdag ska jag till tandläkaren, usch hatar att gå ditt blir lite nervös och skraj. Hitta massa gamla skivor i dag när jag städa som jag har poppat hela dagen. Finns inget som får mig gladare och lyckligare än musik. Jo kan tänka mig en person då. ;) Ace of base - Life is a flower hur bra är inte den..lyssnat på den typ 100 gånger i dag..fy fan vilken låt...En riktig låt man blir glad av att höra..

I morgon blir en rolig dag. Då ska jag vara barnvakt åt Noah. A är på kurs och D kände sig lite krasslig. Så då ska Jag o Noah hänga med Tessi o Liam på kyrkis. :) Vi kommer nog ha jätte kul tror jag. Nej nu ska jag försöka somna för har ju en rolig dag att se fram i mot med mycket lek och skratt..Noah kryper ju nu så gäller att vara med och allting han hittar på golvet ska in i mun så måste vara pigg och allert till i morgon...natti natti Tjarrå..

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh vad jag skulle ha velat följa med=(. Men jag ska till Örebro så det går inte. Så jag sla nog med på fredag. Ska du med då oxå? Vore ju hur kul som helst=). Kram