söndag 28 december 2008

Söndags mys...

I dag på förrmiddagen låg jag och Alfonz bara och slappa i soffan till en film. Kolla på Mamma Mia för fjärde gången men mest för alla bra musik som är med i filmen och minnen :)Vi tänkte ta en långpromenad men var lite för kallt att gå långt :) så vi gick en kortis. Sen vart det klippa sig och färga håret så nu ser man normal ut igen. Lite små ångest vad man ska ha för snyggt på sig på nyår.Men kommer nog på nått :) Nu ligger jag och lyssnar på musik och drömmer mig bort en stund.Rensar tankarna lite.Snart ska nog jag och Alfonz mysa lite..:)Han sover redan för kvällen :).Tjarråååå

3 kommentarer:

Maria sa...

Vart har du tagit vägen gumman? =)

Anonym sa...

Ytlighet komentera www.lillanmalutta.blogg.se

johanna sa...

du är utmanad kolla min sida...:-)