tisdag 2 december 2008

Då är man en stolt mamma snart då...:)











Då var det klart att jag ska få en bebis. Mamma och jag tog en varsin, två bröder. Vi ska hämta min prins nästa helg "Längtar" han är så himla söt. Han är finare i verkligheten. Mycket jobb kommer det att bli men det är det värt.Skriver mer sen när jag har tid måste sova nu för ska åka till ULLARED kl 02:00 i natt och vill ju inte somna vid ratten..Natti Natti Slänger upp lite bilder på min prins och mammas goding. mammas är det bruna..

4 kommentarer:

Maria sa...

Va söta dom är då! Mycket jobb är det :) Men det är de värt. Bara man får dom rumsrena är ju det värsta gjort sen. Kör försiktigt inatt nu. Kram

Anonym sa...

åh bäbisarna kommer snart, jag är kär redan,du vet att jag gärna är barnvakt när det behövs, alltid alltid! Ses om några timmar till abbamusic in daa car.yoyyoy=)

Sandra sa...

Men herregud vilka sötnosar=). Man blir ju nästan lite avis, men man vet ju vilket jobb det är...inget för en 3-barns mamma;). Men sjukt söta iallafall. Kör försiktigt inatt nu. Vi får höras om fika oxå=). Kram på dig

johanna sa...

naw vilken liten sötiz..du kan låna Novas dockvagn så kan vi ut och gå med våra bebisar tillsammans ;-)