söndag 25 januari 2009

Back...


Sorry mina läsare :p Inte bloggat på ett tag men nu är jag med igen. Hänt mycket saker i mitt liv just nu :) Alfonz bara växer och blir stor och blir bara bussigare o bussigare Han är utan tvekan Prinsen i mitt liv <3 Har hunnit vart på Pink Ladies Party och Pyjamas party med dom goa och fina brudarna.Haft Subway kväll med Fina Lina och mäck..Firat nyår i Mora men Fina,Go Killar :) Nu har jag bestämt mig att nu ska jag börja ta tag i min träning så jag blir pigga glada Siri igen..Och blogga varje dag igen.Skriva av mig lite. Dagens: Bjöd på Fira mamma muffins och kaffe sen blev det en trip till Ac och Dof och Noah har vart alldeles för dålig att hälsa på dom, ska bättre mig nu.Sen lite tv tittande hos Fia och kvällen avslutades här i soffan med film mys med Affe..Och ett upp piggande samtal, så nu kommer jag nog somna gott sen:) Natti Natti Tjarråå...

Inga kommentarer: