söndag 7 december 2008

Middag hos Carin o Glöggkväll hos Mammie..







Blev middag hos Carra cara med massa goa brudar och sen vart det den årliga glöggfesten hos mamma vuxen poäng för mig.. Satt och diskutera massa och hade det trevlig sen blev det Folkan med brudarna som var hos Carra cara min sista barnlediga helg haha..Börjar dra i hop sig nu till min prins ska komma in i mitt liv. Han är varmt välkommen och efterlängtat mycket kärlek har jag som jag kommer att ösa på han. Skönt att ligga hemma i sen egna säng nu och bara vara hemma men ska upp och jobba i morgon igen. Buzz och pulka race står på schemat. Sthlm var lyckat, men känns i kroppen att jag har farit och åkt hela Sverige runt i veckan :) Nyköping, Stockholm, Göteborg mmm..Slänger upp lite bilder från kvällen..Natti Natti Tjarrååå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej! Fan va fin du är i håret gumman!