onsdag 17 december 2008

Usch lite ågren...:(


I dag var det första dagen jag var borta från Alfonz i 7 timmar, jobba ett dagpass. Så underbara snällaste Lina och Mäck ställde upp i dag och kom hem till mig och passa Alfonz och Svennis. Det gick super bra.Dom gosa och busa hela tiden kan jag tro. Hande lite ågren på jobbet och sakna han jätte mycket men visste att han var i goda händer. Sen fick vi mysa lite han och jag när jag kom hem :)blev hockey med sista matchen innan jul uppehållet som jag inte ville missa.Så alfonz fick busa lite med svenniz. SÅ nu ligger jag här och har lite små ångest att jag inte hunnit vara så mycket med han.Han ligger här så söt och sover på min axel. Ska nog sova jag med så vi orkar busa och mysa i morgon..Morgon mys gillar jag och alfonz. Så gullig på morgonen när vi ligger och kollar lite tv i soffan efter vi ätit frukost och vart ute och gått. Då tar vi det lite lungt innan dagen dra igång...Natti Natti tjarrrååååå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahahaahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahhahahah

Maria sa...

väntar på uppdat... :)