måndag 24 november 2008

Vilken j*vla Hosta..:(




Fått tillbaka min rethosta, inte kul men ska ta lite Host medicin och sen ta kväller så blir det nog bättre får vi hoppas. Vart häckig i dag legat och slappat i soffan hela em och lyssna på bra musik och diskuterat bra musik med Mora Kungen :P Visar sig att han har j*vligt bra musik smak.Tack så hemsk mycket för alla bra låtar jag fått:) Måste ju bara säga att Lady gaga - Poker face är ju hur skön låt som helst..Miha like. Nu blir det kväller för min del sängen ropar på mig...Klippt mig :) så slänger upp en bild på nya frillan..Natti Natti Tjarråååå..

3 kommentarer:

Maria sa...

Fan va snygg du är i håret då! Me like! Kram kram

SiRi sa...

Tackar..trivs jätte bra med lugg..:) Siri kommit än?

Maria sa...

Nej hon kommer på söndag. Ska bli så kul. Men det blir mycket jobb. Men det är det värt! :)