fredag 28 november 2008

Julpyntat...







Nu är det äntligen lite jul här hemma :) Älskar julen. Pyntat och städat och tvättat hela dagen.Hunnit med en liten Farsdag efterskott fika med brorsan och pappa i dag med, jobba ju när det var fars dag.Pappa var på mig en önskalistan men håller på jobbar på den :) Bästa Julklappen kommer kanske bli att en liten prins som snart flyttar in.Får svar i morgon :) I så fall blir det att gå på hundkurs med Majsan o Lill Siri :) Tror det står mellan namnen Alfons och Buzz men ser nog på han ska hetta, han heter Alvin nu. Blev Fredags mys hemma hos mig i dag vart ost o vin till idol med Lina o Mäck och Sjöka. Lira vi lite Buzz med men dom vägra köra musik så jag kom sist tror jag :)Dom tog poäng av mig.:P Nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen som kommer bestå av tripp till öre sen glögg kväll med lussebak :) Längtar till i morgon och att jag får svar om jag får prinsen också :) "nervös" Natti Natti Tjarrååå....Lägger upp lite bilder från kvällen. Kvällens höjdpunkt att Fina Lina var med på tv och Mäcks peruk provning..:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, vad snyggt! det klär honom

SiRi sa...

Ja visst blev han snygg? :)