söndag 23 november 2008

Köss mej....



Siri är min Borka..
Tills vidare, det är henne jag sover med på fritiden, kliar i håret och kysser (i ord). Ja, vad skulle jag göra utan min Siri? Jag skulle jobba själv, jag skulle sova själv, prata med mig själv, dansa för mig själv... Väldigt ensamt skulle det vara.

Så fint hon skrivit om mej. Blev alldeles rörd. Tyvärr kan jag inte skriva nå fint tillbaka. "FÖRLÅT" Nerrå Cara carra kan verkligen pigg upp mig, så jag blir topp igen istället för jag står på mållinjen och hänger läpp. Helgen vart blanda känslor upp och ner. Men sånt är livet. Man måste ha tråkigt för att kunna ha kul.Och i morgon är det 1 månad kvar till julafton :) Jag längtar till julen. Ullared nästa med Brudarna L och Ac kommer shoppa järnet ;) I natt skulle det bli snöstorm och i morgon med :( Får köra försiktigt hem i morgon jag. Natti Natti Tjarrååååå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är en usel människa... jag ska köpa en väckarklocka som låter som ett brandlarm... Jag blir tokig...