tisdag 4 november 2008

Man kan ju tro att Carin är min sambo...







Jobb och sen kom man hem äntligen..Borta bra men hemma bäst. Först var min plan att åka till hytta och kolla lite hockey, men ångrade mig och tänkte jag skulle ha en lugn hemma kväll med lite tv slappande istället i min ensamhet. MEN så vart det fan inte. För tokfan ringde, kom hit och sen blev det DHW, fotosession och massvis av skratt.. Ja, kan man göra annat när Carra Cara är med?Nej tror inte det!Haha....






Vi jobbar ihop, vi äter i hop, sover i hop..Haha, bara bröllop och kyssar som fattas
i helgen ska vi åka pulka med klienterna, spela buzz och sjunga singstar;) Soooft jobb, YEAH!

Köss mä!
Natti Natti Sängen kallar på mig..."Äntligen" Tjaaarrrrååå

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskar dig

SiRi sa...

Löve You Too...;)