fredag 10 oktober 2008

Städdag med musik på hög volym..

vad är livet utan musik, Städningen gick bra till slut men blev lite inne i Linas o mitt babblande och plans på msn så blev lite sen städning men hann klart :) Det är ju hur kul som helst att städa när man lyssnar på sjuk bra musik och ser resultat :) Kom nyss hem från en trip från öre, det var en Smurf o en carra carra med förkortningen FFF o en Blondin en Blind o en Fisk ;). Härligt gäng..Kolla runt lite och popa lite ;) Nej nu ska jag sova så jag orkar med dagen i morgon.. Natti Natti Tjarååå //Bloom zoom <3

"Det svåraste vi möter i livet är tankar kring det som kunde ha varit"

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej majsan!tråkigt att du jobba idag, ojoj vilken match. Jag var så nervös... himla härligt med vinst! puss o gull!!//ac

Anonym sa...

nu ska jag soooova, behöver nog vila föratt bli kryare men promise blir de tufft inatt blire akuten minsann. ha en bra JOBBnatt huhuh. pusssssen

SiRi sa...

Fan ac inte lite bitter jag är då som missa matchen..usch..Jag var också nervös satt lite vid datorn och kolla sen höl lina mig info på sms haha var riktigt nervös jag med..men skönt med vinst för dom en sån här fredag kväll dagen till ära..Puss o gull//Blomis...