fredag 19 september 2008

4 dagar...


Ska bli skönt att vara ledig nu i 4 dagar så man får lite ny kraft av att jobba igen. Varit en ganska hård vecka på jobbet. Både positivt o negativt. Nu om några timmar är det snart helg. :) jobbar sista jobb passet för veckan och sen blir det av att åka hem o gå på marknad med Lina och Lisa mm..Mys med marknad i allafall.. Och hur kul är det inte att åka radiobilarna då? där kommer ni hitta mig i kväll haha...Nej jag har inte bestämt mig än om jag ska gå ut jag eller om man ska vara nykter och kolla runt lite..åka lite karuseller mm och bara ha en trevlig kväll.. får se hur jag känner senare i dag..Men inte på humör för att gå ut verkar det som, :( Nej nu ska jag jobba det sista passet, jobbar sj i dag, men jobbar för 2 ändå när jag inte är sj med ;) Tjarrååå...

Inga kommentarer: